torsdag 12 april 2012

Det som snurrar

Jag är lite i ett förvirrat tillstånd just nu. Jag ska söka in till berhgs men har helt tappat motivationen. Jag har börjat tänka i nya banor och funderar mycket över om hurvida copy verkligen är för mig. Jag antar att osäkerheten aldrig kommer att lägga sig, jag så innerligt orolig för att göra ännu ett felsteg på vägen till en yrkekarriär. Jag har gjort en del såna, fast jag försöker tänka att de alla är pusselbitar till livets stora pussel (Yeah right).
Hur som haver så finns det en annan utbildning, informatörsprogrammet på södertörns högskola, som jag är mycket nyfiken på. Men är den seriös, bra? Kommer jag få jobb efteråt?

Dessutom: Jag är helt uppsugen i mitt egna företag och skapandet där som tillfredställer mig så mycket, på så många plan att jag inte kan tänka på något annat.

Vad vill jag jobba med? Hur vill jag att mitt liv ska se ut?

Inga kommentarer: