onsdag 25 april 2012

11 till!!

Fick en utmaning av Arne! Nu kör vi!

PS. Eftersom den gått så många varv redan den här så vågar jag inte utmana nån... f'låt...

1. En slipsdebatt har pågått i vinter, hur klär du dig på jobbet? Eftersom jag jobbar för mig själv så klär jag mig som jag har lust!
2. Hur klär du dig hemma? Oftast mjukbyxor å mjuk tröja.
3. Vad klär du dig i när du sover? Linne och payjamasbyxor.
4. Favoritsvordom.
Fuck!
5. Så här ser ditt liv ut om fem år:
Jobbar med något jag älskar och är gravid eller nyförlöst med trean ;)
6. Din största ungdomskärlek?
Vilken av dem? Var kär jämt!
7. Det här önskar du att du redan hade gjort i livet?
Pluggat klart en toppenutbildning.
8. Det äckligaste du vet är:
Svettlukt.
9. Så här är du i trafiken:
Feg.
10. Om någon gav dig 10.000kr?
Skulle jag sätta in det på vårt resekonto. Längtar efter solsemester!
11. Den här profilen håller du på facebook: mycket ugglalalareklam, vardagsbabbel och gölliga bilder på barnen.




OBS! Detta är inte en göllig bild på barnen utan min profilbild på FB just nu.

Inga kommentarer: