tisdag 6 mars 2012

Kom igång

Jag kommer inte igång med träningen. Jag vet att jag kan, jag vet att jag borde, måste börja. Men det bara händer inte. Motivationen är svag pga övertrötthet, brist på tid mm. Men jag VET, det är inga ursäkter. Jag kommer bara inte igång, och kilona sitter kvar, tom ökar på lite. Fan.

Jag kan inte GI:a fullt ut för då får jag magkatarr. Fast å andra sidan får jag tydligen det ändå, eftersom jag fick det igår igen...  Så det är bara träningen kvar. Urk.

Jag vet att jag när jag väl kommer igång är det inte Urk, det kan kännas riktigt bra. Men bara att komma igång. Så svårt.

2 kommentarer:

cruella sa...

Men du, GI kan du nog äta. Det är LCHF i den där avarten som innebär bacon med smör och grädde till frukost som du blir dålig av, eller hur?

GI tillåter ju kolhydrater och är inte alls så fettstinn.

Sophie sa...

Jo jag vet, men enda sättet för mig att gå ner ordentligt är att ta bort kolhydraterna och då blir det mer fett ist... Lite mer Lchf, fast det kallas rivstart i GI :)