lördag 3 mars 2012

Jahapp.

Skrev ett inlägg tidigare idag men min bloggapp spelar mig spratt ibland och slänger bort inlägg jag gör... Det jag skrev var å andra sidan inte så där jätteintressant, så det spelar inte så stor roll. Elsie var med morfar på efm och ringde (ja, hon fick väl hjälp) och frågade om hon fick sover över där. Johan är och bowlar med en kompis och Helge sover så jag har haft en slapp kväll framför en gäng avsnitt av olika serier. Lite HIMYM, CSI NY & PanAm. Imorgon ska vi ha en barnfamilj på pannkaks och våffelfrossa (igen, fast en annan familj denna gång). Snart sova. Kanske bara ett CSI avsnitt till... Älskar skiten.



Min glada gullunge tidigare idag. Bara för att.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån fantastisk morfar. Å en så gullig dotter!

/Maja

Sophie sa...

Tack maja! lycko mig :)