tisdag 27 mars 2012

Är det nån kvar?

Har ni märkt vilken fart det är på mina dagens outfit nuförtiden?! Jag vet inte ens om det är nån som är intresserad längre. Förr var det ju outfitsen som gjorde bloggen. Nu tror jag att det är andra orsaker till att man besöker bloggen. Småbarnslivet och vardagsklaget var populära ämnen förra gången jag frågade er. Nu är det ju inte så mycket vardagsklag längre iom att jag mår bättre. Mest småbarnslivet och outfits. Hoppas att det duger för er, ni därute som läser.



3 kommentarer:

C. sa...

Jag tycker det är en väldigt trevlig blandning!

Joanna sa...

det inte bara duger, det är precis som jag vill ha det!

E sa...

Jag har precis hittat till din blogg (typ den här veckan). Har ju ingen gammal blogg att jämföra med, men jag gillar att tonen i bloggen, inläggen känns "på riktigt". Jag tycker om det.