tisdag 7 oktober 2008

Nej. Dagen börjar inte bra.





Ursh vilken förmiddag. Inget bra alls.
Nästan grinat på mitt rum. Check.
Grinat på toaletten. Check.
Grinat på gatan. Check.
Ringde Partymannen i panik och vi träffades upp på lunchen. Jag åt sushi och grät omvartannat. Han tröstade så gott han kunde.
Sen kravlade jag mig upp ur grinträsket och skrev en lista på varför jag gör vad jag gör just nu och det känns faktiskt lite bättre. Ja, pepp från Sköna Helena hjälpte oxå. Tack raring.
Ja, så man kan både grina och fotografera sig på toaletten. Fashinerade.

4 kommentarer:

Démo Forever sa...

Du passar jättebra i de byxorna!

Anonymous sa...

Varför ledsen?

Sophie sa...

desiree: TACK! jag älskar dem, kul att jag även passar i dem i andras ögon ;)
anonym: för att jag inte helt hundra trivs på mitt nya jobb och för att mina drömmars jobb känns så långt borta. men jag ska nå. förr eller senare. önskar bara det var förr. eller typ nu.

miri sa...

åh. jag förstår dej. skönt att du har några du kan gråta ut oss. och att du har toaletten, bra för flera typer av nödigehter ;)

gillar byssorna, köpte faktiskt ett par likadana i somras, det är hög tid att jag använder de, de är ju skitsnygga.

kram pårej!