torsdag 9 oktober 2008

I f*cking hate Beyond Retro

Jag och Helena gick dit efter jobbet för att kolla in accessorarer till våra bloggawardsoutfits och tyvärr fick jag vatten på min kvarn ang personalen där. Det är så otrevliga. Det känns som att de tror att de är så j*vla balla att de inte behöver vara trevliga. Noll servicekänsla. Både jag och Helena kändes oss olustiga efter besöket. Jag älskar verkligen deras klädutbud men de behöver seriöst tänka över sin (bristande) servicepolicy. Är det viktigare att se ball ut och vara cool än att ge kunderna bra service? På Beyond Retro på Åsögatan är det tydligen så. Ruttet.

1 kommentar:

Klara sa...

undertecknad har bara varit där en gång. då med nostalchic, men den gången var de helt sjukt trevliga och kommenterade t o m hennes outfit med väldigt positiva ordalag. så jag blev förvånad när jag läste det här måste jag säga. tråkigt om de är otrevliga ju ;/