tisdag 28 oktober 2008

En Sigge

6 kommentarer:

Anna sa...

helt galet söt! får ännu mer katt-cravings än jag redan har :P väldig trevlig blogg förresten! jag läser nästan varje dag även om jag är lite dålig på att kommentera..
kram!

Marie Larsson sa...

oj vad stora dom har blivit! så fina!

Sophie sa...

anna: tack så mkt! kul att du läser ändå, jag är själv dålig på att kommentera på andra :)

Anonymous sa...

En sööööötis! Vill ha!
/araminta may

Kajsa - www.aenigma.blogg.se sa...

Sigge. Åh. Sigge. Så hette den enda katten jag någonsin riktigt älskat. Han var stallkatt på det stallet där jag var i princip varje dag under min uppväxt. Grå, lite för tjock, mjuk som en Hello Kitty och alldeles alldeles fantastiskt gosig. man kunde göra vad som helst med Sigge. Stoppa honom innanför tröjan, krama honom så benen stack ut som pinnar, klämma lite på svansen och gosa ned näsan i hans päls. Eller bara ge honom pussar på nosen. Han tillät det. Och tänk så mycket kärlek han fick. Lilla Sigge.

Sophie sa...

kajsa darling: nästa gång du är i sthlm måste du komma hem t mig och träffa min sigge. han är minst lika go som din! kram