fredag 15 augusti 2008

Sorgligt...

Lookin for me? Look here:


Det här bytet med tvåan i Hammarbysjöstad blev det inget med. Det blev ingen balkong och 'gå-in'-garderob... Känns sorgligt. Men det är bara att kämpa vidare. Imorgon ska vi gå och kolla på en fin trea i Årstaområdet. Hoppashoppashoppas att den är bra, alla inblandade vill få till bytet och att vi får flytta någon gång... Jag bor just nu på Björnsbytare.se.
Fast idag har jag varit duktig och skickat iväg MASSOR av ansökningar och pillat med CVs och 'personliga' brev. Mest till jobb jag inte vill ha, men man måste ju söka... Jag vet inte hur min situation ska lösa sig, men jag vet att den måste det. Köpte en spännande bok idag, på inrådan av mitt mest hängivna bloggen-fan A ;). Berättar kanske mer om den en annan dag.

2 kommentarer:

A sa...

:)

River Deep sa...

Jag håller mina tummar för dig! Eller vad man nu säger...