söndag 24 augusti 2008

Etttusenett




Jag missade att min kjol/byx-inlägg igår var mitt tusende. Det skulle ju såklart ha firats. Jag gör det nu: Hurra - hurra - hurra!

I det här:

Klänning: 2ahand
Skor: Skopunkten
Väska: 2ahand
Linne: HM

gick jag till Beyond Retro som inte kunde svara på ifall det gick att hjälpa mig för chefen jobbade inte idag. Hon jag pratade med skulle prata med honom och återkomma imorgon. Jag måste erkänna att jag inte tror att de kommer att vara schyssta och låta mig få handla för det. Men jag önskar alldeles innerligt att de kan förbarma sig över en stackars arbetslös och fattig liten människa som jag. Jag kommer blir så gruvligt besviken annars. Håll tummar och tår för mig. Snälla...


1 kommentar:

Johanna sa...

Vilket jävla oskick att sälja presentkort med så kort giltighetstid! Nästan som om de skrattar i mjugg när man köper ett sånt för att de vet att de flesta människor glömmer bort sina presentkort! (Jag vet en som har ett företag som säljer presentkort hos nöjesarrangörer, och hela hans vinst och affärsidé bygger just på att alla inte löser in dem sen... :-/)

Själv har jag just hittat ett tillgodokvitto på 2300 på Whyred som går ut i oktober - en rest av att jag glömde byta en klänning för jobbets räkning med fel storlek, fick av tidsbrist istället köpa en till i rätt storlek och hann så klart inte tillbaka med den andra innan öppet-köp-tiden gått ut.

Så lagom sugen på att tvingas hitta något i butiken till min postgravida kropp med 10 kilo plus, och privat är jag inte ens en Whyred-tjej liksom. :-(

Men med samma tåga som du uppvisade med Svenskt Tenn-grejen kanske det kan ordna sig den här gången? Kräv att få prata med chefen själv om hon ringer tillbaka med dåligt besked!