lördag 30 augusti 2008

Återvinning



Minns ni det här brödet? Det var ju helt oätligt, men smarta Miri gav mig ett tips. Så imorse, direkt efter frukosten gick jag ner till Årstaviken och letade upp några ankor att mata med mitt oätliga bröd.



De verkade iaf gilla det och åt sig alla så mätta att de tillslut simmade iväg! På vägen gick jag och tänkte på hur jag ska göra med allt (jobbmässigt) och kom fram till att jag måste disiplinerat sätta mig ner och skriva mot ett uppstakat mål. Men jag hade ingen ide. Besviken gick jag hemåt och kände mig värdelös. Så precis innan jag ska kliva in i porten så tittar jag på en parkeringsautomat för att se vad klockan var och PAFF så fick jag en ide! Jag sprang upp och skrev ner den. Efter mitt bad och lunchen ska jag sätta mig ner och skriva i en timme. Vad det än blir, bra eller dåligt, så har jag en ide och jag har tid. Ibland får man bara tvingas sig att sätta sig och skriva. Wish me luck.

1 kommentar:

Anonymous sa...

bara ett litet tips: du känner vill till ky-utbildningar? kortare yrkesutb med mkt praktik! www.ky.se
/araminta may