söndag 31 augusti 2008

Grått test


Nu är det ljusgråtts tur. Vad tycker ni? Är det svårt att läsa? Känns det whatalmawears-igt? Är de fult? Snyggt? Provade en mörkade grått men det var väldigt svårtläst med mina färgglada texter... Måste jag lägga ner färgglada texter blir jag lite ledsen i ögat, för jag gillar dem verkligen...

Vad jag verkligen skulle gilla är om det bakom bild och text kunde vara vitt (så att alla ser), men att det runt om var svart. Nån som vet om det går att ordna?

Uppdatering: rött var ingen hit på grå bakgrund, ändrade färgen :)





2 kommentarer:

Anonymous sa...

Oj, det här var svårt att läsa! Det är nåt med röd text...jag kanske är färgblind??
/K

Linda sa...

Jag är nog inne på samma spår som föregående kommenterare K. Lite svårläst...hellre kanske ljusare grå eller det svarta. Lit eklurigt det där. Men testa på så feed-back:ar vi:)

Finfin blogg förövrigt, gillar speciellt bilderna som känns så roliga och kreativa!

//Linda (mydreamofhorses.blogg.se)