fredag 28 september 2012

Outfit

Trött men glad.





4 kommentarer:

Marie sa...

När jag såg bilderna tänkte jag att du såg smalare ut än vanligt men visste inte om och hur jag skulle kommentera... vill ju vara uppmuntrande och positiv men det är lätt att det blir fel... Sen scrollade jag ned till förra inlägget om att du har krympt och tänkte att du kanske kunde tycka det var trevligt att höra att någon annan också tycker att du verkar ha gjort det.

Trevlig helg!

Sophie sa...

Tack Marie, blir glad att höra att det syns! Tack!!!!

Alex sa...

Och jag tycker att din nya stil ar helt fenomenal, alskar all farg!

Sophie sa...

Åh tack tack!!!! Jag blir så himla glad av att du säger så. Jag har inte ens tänkt på det, men du har helt rätt, det har vuxit fram en helt ny stil. Som jag stormtrivs i!