måndag 10 september 2012

Och sluta hota mig på fb!

Ogillar starkt när det skrivs såhär. "gilla inom 3 sekunder om du är emot barnmisshandel" och så denna hemska bild. KLART SOM FAN att jag är emot det, men det känns som ett hot! "tryck på gillaknappen fort annars är du en skitstövel!"
Problemet är inte att just den här dök upp i min feeder utan att jag får 70elva såna här per dag! "tryck gilla om du ogillar djurplågeri", "om du är för fred på jorden tryck fort som fan på gilla knappen", "om du vill verka vara en god människa inför dina fbvänner, tryck gilla inom 1 sek, annars kommer alla tycka att du är en skit".
Nä. Jag trycker inte på gilla-knappen för den här typen av statusar.


Och Vaddå gillaknappen. Jag vill inte trycka "gilla" på denna hemska bild.

2 kommentarer:

Linda E sa...

Ja, man kan ju undra vilka som är FÖR barnmisshandel! Blir helt galen på de där inläggen.

Sophie sa...

Får mig att sluta kolla fb!