söndag 30 september 2012

Ny blus och ny vän

Igår såg jag ut så här. Tyvärr har jag fått häx-ögon pga blixten (som jag inte ville ha men inte hann ta om).


Ny blus från Lindex. Nu är det köpstopp, men jag har en fin och skön höstgarderob nu iaf. Känns roligt.

Efter skrapan åkte vi hela familjen hem och åt middag hos min vän C och hennes barn (sambo tyvärr inte hemma). Det var så roligt, våra barn lekte och hade så kul med varann. Och det är inget man bara kan förvänta sig. Barn leker inte bara med varann för att de är barn, de känner ju oxå personkemi. Men Elsie och hennes äldsta, Fabian, verkade gilla varann, så himla härligt. Själv snosade jag mest på deras 3-månaders bebis Felix. Så mycket att Helge blev avundsjuk och ville sitta hos sin mamma. Gulle.


De här två galningarna gick inte att fånga på bild. Men kul var det.

Inga kommentarer: