måndag 10 september 2012

Kvinnans nya byxor

Jag har köpt två par jeans i helgen. Inga trånga, obekväma, hårda, utan mjuka, sköna gravid-jeans. Nej. Jag är inte gravid. Jag bara vägrar klämma ner min mage i ett par byxor som skaver, trycker eller på något sätt inte känns som ett par mjukbyxor. Jag försöker visseligen gå ner i vikt, men så himla fort går det inte. Dessutom tror jag att magen är det sista som försvinner.


Dessutom är det ju sjukt snygga. Dessa, som ser typ ut som nån målat på dem och ett par klarröda köpte jag. Mycket, mycket nöjd!

4 kommentarer:

Hanna G. sa...

Snyggo! Vart hittade du dem?

Joanna sa...

Jag tänkte på dig direkt första gången jag såg de där i butik!
Du passar utmärkt i dem, och de är som gjorde för dig!

(Hanna, de är från H&M)

Sophie sa...

Tack Joanna, jag glömde bort att svara Hanna!

Sophie sa...

Och tack för fina komplimangen!!