torsdag 20 september 2012

Ny fripp

Och gårdagens kläder:



4 kommentarer:

Kicki sa...

Vad roligt att du börjat fota outfits igen :D! Tar du med vanlig kamera eller mobil? Har du självutlösare? Jag vill också börja fota mina kläder mer :). Har funderat på de där byxorna ett längre tag.

Sophie sa...

Vad roligt att du gillar att jag postar outfits för jag tycker själv att det är jättekul men är inte så säker på att de som läser min blogg nu tycker att det är kul. Nu vet jag EN som gör det iaf :) jag tar med min iPhone, en bra camera-app som heter gorillacam, den har en självutlösare som tar tre bilder efter varann, mkt praktiskt! Ställer upp mobben på ett soffbord med nåt som stöd och trycker varsomhelst på rutan, 10 SEK senare tar den tre bilder. Toppen!

Joanna sa...

Jag gillar också!

Anonym sa...

jag med!
/Erika