lördag 26 juli 2008

Som en sommardröm

Efter picknicken ringde en manlig vän, Bagarn, och frågade om jag skulle följa med dem hem till en annan vän för vin och drinkar. Min snälla partymannen var som vanligt underbar och tyckte det var en lika bra ide som Bagarn. Så jag lämnade Partymannen och katterna och satt med 4 pojkar och sippade vin och lyssnade på deras mer eller mindre sjuka historier ett par timmar. Jag skrattade så jag grät och hade ont i ansiktsmusklerna. Det var så härligt. Bagarn är en vad de roligaste pojkarna jag känner. En gång för länge sen var vi ihop ett litet tag, men sen kom vi på att vi passar mycket bättre som vänner. Nu har han flicka och jag har världens bästa Partyman.

När jag kom och mötte dem såg jag ut så här och då sa alla de tre väluppfostrade pojkarna att jag såg ut som en sommardröm. Det var rart.

Klänning: HM
Skor: 2a hand
Armband: presenter

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Får inte partymannen dricka drinkar??
kram My

Sophie sa...

jo, fast inte den här gången :)