tisdag 8 juli 2008

Jag älskar kommentarer

Det är det bästa som finns när det finns nya kommentarer på min blogg, när ni tycker något eller bara ger mig komplimanger (eller annat för den delen, men får inte så mycket negativ kritik när man är en sån liten blogg som jag är). Jag älskar det och partymannen J utropar alltid med barnslig glädje; 'Åh, du har fått en kommentar!'. Och jag delar hans upprymdhet, jag blir lika glad varje gång! Jag blir varm och läser dem ofta två gånger samma dag, bara för att det är så mysigt.


Men. Jag är usel på att skriva något tillbaka. Jag har sett på andra bloggar att de flesta gör det, även när det 'bara' handlar om en komplimang eller dyl. Jag har försökt, men har tillslut fått inse att jag helt enkelt inte kommer att kunna fullfölja denna oskriva 'bloggregel'. Så därför vill jag säga till dig som läser nu, att om du har skrivt något nån gång och jag inte 'svarat', så hoppas jag att du kan ta mig för den jag är och tycka om mig ändå. Jag hoppas även att du kan tänka dig att även kommentera i fortsättningen (om jag skrivit något värdigt att kommentera förstås). För du har ingen aning om hur glad jag blir. Det gör verkligen min dag. Så tack. Tack för att du läser, kanske kommenterat någon gång och kanske kan tänka dig att kommentera någon gång i framtiden. TACK. För varenda liten, negativ, stor, posetiv, lång eller kort kommentar jag nånsin fått. Jag älskar dem alla och läser ofta, ofta om dem.


Pusspuss


Texten illustreras med 4 fantastiska kvinnors kommentarer som jag läst flera gånger, men ännu inte skrivit ett tack till...

4 kommentarer:

Little Peaché sa...

Sv: Åh tack så mycket mitt hjärta!
Jag känner mig ärad!

Mvh Little Peaché

Anonymous sa...

HAHA! "partymannen" det är skitbra! skrockar nöjt varje gång du och "partymannen" har hittat på äventyr!
puss på er

Anonymous sa...

nu blev jag glad, för jag kom tillbaka från en lång lunch i solen och så har du uppdaterat bloggen massor! eftersom jag inte har ett skit att göra på jobbet så surfar jag in på din blogg vart annan kvart för att se om det hänt nått, och nu hade det det!

fina grejer du hade fyndat på myrorna!

hej!

Daisy sa...

Vist är det härligt med kommentarer :)