söndag 13 juli 2008

Alma goes public in GP



Lilla Almas blogg hamnade för en kort stund i rampljuset (eller nåt) när den var med i Göteborgsposten för ca tre veckor sen. En trevlig flicka frågade via bloggen om jag ville vara med och svara på frågan: Hur har Sex and The City påverkat dig stil och modemässigt? i en liten enkät. Inte visste jag att det bara skulle vara jag och 4 andra och att tre av dessa är ganska välkända bloggerskor (Ebba von Sydow, Eleonor Nygårds, Karolina Skande och den fjärde, Emelie Lenning på attityd.se, verkar vara en GP-site och eftersom jag är Stockholmstjej så kände jag ej till den). Jag och Ebba brevid varann, jag kände nästan hur kändisskapen smittade ner mig lite. Håll i er modesverige, nu kommer Alma. Eller nåt.


ps.
Jag fick tidningen på posten innan vi åkte, men kopplade inte att det berodde på detta, så jag slängde den i pappersinsamligen, som jag som tur var inte hann gå ut med innan vi åkte! Under semestern ringde en släkting från GBG och hojtade om att jag var i tidningen. Så nu när jag kom hem grävde jag fram den. Mycket roligt.