lördag 12 juli 2008

The blog must go on

En lång bilresa senare är vi nu i nästa stad.
Nya byxor (från GinaTricot) , nya skor (från Primark, London) omklackade av en extremt underlig och något bitter (eller bara med en humor jag inte riktigt förstod) man i Sundsvall. Top och kofta från HM och väskan är mosters gamla (den hänger med överallt, den är så grymt praktisk). Halsbandet är ju från Geoart såklart. Det använder jag ju i princip dagligen.
Idag har vi köpt två vattenkokare, lite kattsand och så jag smög in på Pingstkyrkans second hand affär och snappade tag i en blå tjusig topp för det fashionabla priset av 20 riksdaler. Och så har det regnat i natt.
Kolla in mina lila naglar, they are fierce!
(Jag har samma färg på tånaglarna, men det får ni ingen närbild på och det ska ni vara glada för. Jag skulle behöva en pedikyr efter allt barfotaspring i sommar. Jag älskar att vara barfota.)

Inga kommentarer: