torsdag 10 juli 2008

Hjälp mig

Jag satt halva kvällen igår medan partymannen kollade på 'Lost in translation' och försökte göra om layouten på min blogg. Jag gillar inte att mina bilder är så små, och inte går att få större, eller lägga in avlånga bilder utan att de blir pyttesmå i den jag har nu. Jag fick hjälp av partymannen (som inte tyckte 'Lit' var så bra) men hela tiden blev det fult och konstigt. Jag skulle vilja att min sida såg ut lite som http://shopoholychic.blogspot.com/ , fast i svart såklart och lite andra mindre förändringar (man vill ju inte rippa). Men jag vet inte hur man gör och inte partymannen heller. Så nu frågar jag er, kära bloggande kollegor, om hjälp. Någon som kan hjälpa?

1 kommentar:

Joanna sa...

jaa.
så där vill jag också ha mina bilder.
större.

jag hoppas det kommer en lösning.