fredag 10 juli 2009

TACK

4 dygn gammal:


Tack underbara söta ni för alla era kommentarer och gratulationer. Partymannen, eller Partypappan som Joanna så briljant döpt om honom till, och jag ligger och läser dem högt för varann och ler. Ni är så fina.

Elsie mår bra, hon äter och bajsar och sover. Och därimellan kan man få prata och sjunga lite med henne. 'Maternity bluesen' har jag fått känna på, både igår och idag. Jag har fått en infektion i bristningen och har väldigt ont (där oxå) och ligger därför ner i princip hela tiden. Men så fort jag har ork och tid ska jag berätta allt för er. Puss och kram så länge.

6 kommentarer:

Anonymous sa...

vilka bedårande knubbiga små armar, så ser hon ut att lukta gott också.

/annika

Cottongrass sa...

Ha! Hon är ju jättelik dig på din profilbild! Söt unge, man blir lite sugen. Vill gärna höra mer om förlossningen, sen när du känner dig redo.

Joanna sa...

tårarna sprutar i gävle!
och den där munnen är så gullig att jag dör en smula.

Atomflickan sa...

Hon är så fin. Alldeles underbar.

Här gråts det i parti och minut också. För att han är så fin, för att jag älskar hans pappa så mycket, för att jag är rätt att inte räcka till. Jag vill bara att han ska ha det bäst.

Tråkigt att höra att du fått infektion :(. Hoppas det ger med sig. Kram

Annie - PD sa...

Helt helt perfekt :)
Stort grattis till er och hoppas att du kryr på dig
kram kram

Hanna sa...

En sån fining ni fått! Håll ut med bluesen, jag mådde dåligt i 2 veckor sisådär och sen helt plötsligt blev allt lättare en dag:)