torsdag 23 juli 2009

Oh happy days

Häromdagen fick vi fint besök av min vän Simone och hennes Leo, 2 veckor äldre än Elsie.

Simone och jag bestämde redan när de var i magen att de ska bli ihop och gifta sig när de blir stora (och om de inte blir kära eller inte hetro så får de båda ha lovers på sidan om, det är helt ok för oss). Deras första möte var odramtiskt. Leo sov, åt och skrek lite. Elsie låg mest och glodde på min tröja som verkade hypnotisera henne. Och så åt hon lite. Jag och Simone pratade så munnen torkade. Om sömn och amning men oxå om karriär och framtid. Hon är vacker som en dag och hennes Leo likaså, han har dessutom de finaste läpparna. Pussvänliga är bara förnamnet! Jag och Elsie är två veckor efter dem. Elsie är såklart vacker, men jag har en bit kvar... En frisörtid och en ansiktbehandling tack!


2 kommentarer:

Joanna sa...

det ser så fint ut.
och vad roligt att ha en kompis med ett lika gammalt barn.
(även om det i början märks väldigt tydligt varje vecka som skiljer.)

Bonnieto sa...

Jag tycker du ser jättefin ut.