fredag 3 juli 2009

Mera kräk

Kära ni,

Bebisen är kvar i magen men det är inte middagen från igår. Jag började må illa och känna mig gasig nån timme efter maten och efter att ha legat och vridigt mig i 'plågor' i 3 timmar somnade jag för att vakna en halvtimma senare och gå upp och kräkas upp all den goda spagetti och köttfärssåsen jag ätit. Ett tag tänkte jag att det var värkarbetet som satt igång, och blev så arg för att ingen sagt att man skulle må illa och ha ont i magen (då menar jag gas-ont). Men nu var det ju inte så. Jag hade 'menssmärtor' hela dagen och kvällen och även denna morgon, men ännu verkar Parvel inte vilja komma ut. Jag skulle varit i lägenheten med J idag, men efter nattens äventyr i badrummet bestämmde vi att jag ska stanna hemma. Men i eftermiddag ska vi packa ihop oss från Pappa och äntligen 'flytta hem'. J är i nya lyan nu och fixar och trixar så att vi och katterna ska kunna komma hem idag och ha det bra. Han är den finaste av dem alla. Han jobbar så hårt för oss. Jag älskar honom så jag blir alldeles öm innombords.

(Oj, nu åskar det och blixtrar där ute! Bäst att koppla ur datorn snart.)

Klockan 10 ska jag ringa MVC och bara prata lite om dessa kräkningar. Jag tror inte det är nån fara men det kan vara skönt att kolla av med dem.

Jag återkommer senare med bilder på 2 tygväskor och en galen skjorta som jag trots min enorma trötthet köpte på Stadsmissionen igår när jag gick ner och köpte kanel på Konsum. Pappa bor mitt emot en av de bästa Stadsmissionen som finns och jag har inte varit nere förrens igår. Ett, för mig, bevis på att jag verkligen inte orkar NÅT just nu!


1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Usch vad jobbigt med allt kräk och magvärk och allt. Hoppas ni snart har er bebis hos er.