onsdag 29 juli 2009

Igår

Tycker ni att vi behöver tvättat fönsterna på våra dubbeldörrar?

När tid finns ska jag ta foton och lägga upp på lägenheten, men just nu finns varken den tiden eller lusten egentligen. Eftersom det fortfarande är väldigt rörigt. Men snart. Hoppas jag. Igår var vi på BVC. Elsie har gått upp bra i vikt (hurra!) och hennes mamma har gått ner bra i vikt (hurra!). Och ännu en gång lyckades jag ta ett outfit foto. Men mitt hår! Hahaha! Tur att jag bokat klipptid... kan det bli den 11 augusti någon gång...

Amningen går bra (HURRA!!!) och jag har sovit i kapp det jag förlorade igår. Idag har vi gjort en massa ärenden, Elsie, Johan och jag. Och vet ni. Jag har AMMAT UTE! Både inne på en soffa i Skrapan och ute på en mur på Medborgarplatsen! Läbbigt först och sen rätt coolt. Bild bevis på detta kommer eftersom Johan fotade mig :)

3 kommentarer:

Ane sa...

Du ser flott ut!

Sophie sa...

men tackar :)

Joanna sa...

hahaha jag trodde först att det var frostat mönster på glaset.
men äsch, tvätta kan ni göra sen nån gång.

du ser mkt fin ut, underbar klänning och jag skulle inte alls gissa att du nyss fött barn.

duktigt med amningen i offentligheten!