måndag 27 juli 2009

Premiär

Idag har vi haft besök av Ditte, snart 4 månader, och hennes mamma och pappa Max och Lina och farbror Alex. Ytterst trevligt! Ditte var så glad och charmig och påminde oss återigen om att det går ganska fort och snart är Elsie stor! Och saker och ting blir bättre och lite lättare med sovtider och annat. Efter det åkte Johan till Ikea och hämta hem ett vägghängt skötbord, 6 trådbackar till vår garderob och beställde en köksfläkt. Och åkte kommunalt hem med allt (utom fläkten). Strongt gjort! Elsie och jag gick till Ringen och jag raketshoppade lite tajts, BHs och en amningsvänlig klänning. Det var sjukt roligt att kolla på kläder, trots att jag svettades järnet och inte vågade prova någonting. Jag kände mig nästan som mig själv. Nästan. Och Elsie sov som en stock hela tiden.

Titta. Ett outfit foto! Hurra! Jag är tillbaka. Iallafall litegrann.

5 kommentarer:

Sofie sa...

tjusigt! vad fint ni har det i nya lyan! hoppas på fler bilder sen när ni är i ordning :) kram till söta familjen!

Joanna sa...

jamen hurra!
och det är så fina dörrar i nya lägenheten och du ser mkt bekväm ut med vagnen.

miri sa...

och oj så tjusig du är!

Anonymous sa...

hot mama :)
/annika

Nostalchic sa...

du ser superfräsch ut och jag älskar vagnen! KRAM