lördag 4 juli 2009

Fortfarande i väntan

Vaknade i nya lägenheten imorse. Det kändes fantastiskt och verkligen som hemma. Konstigt egentligen eftersom allt är så nytt och annorlunda. Men med katterna nere vid fötterna och Partymannen vid min sida är jag ju hemma vart som helst :)
Men ingen Parvel ännu. Måtte h*n komma innan den 13de bara. Jag vill inte bli igångsatt och vill ju helst föda på Södra BB (går jag över så får jag föda på vanliga förlossningen på SÖS och det är säkert jättebra det oxå). Det är lustigt. Först hispar jag över att den ska komma för tidigt och sen när jag gått 5 dagar över tiden hispar jag över det... aldrig nöjd... Men jag misstänker att jag varken är en första eller sista gravida kvinnan som känner och tänker så här.
Nu måste jag fortsätta packa upp mitt hem. Puss och hej så länge.
ps. lånade pappa trådlösa internet så jag ska försöka hålla er uppdaterade på Parvel-fronten :)

2 kommentarer:

felicia sa...

hej! jag har inte lämnat många kommentarer här precis, men jag läser och tycker att du verkar vara en så himla bra person! du inspirerar mig! nu går jag in varje dag och kollar hur det går med parvel. jag önskar er all lycka!

Sophie sa...

hej, va roligt att jag inspirerar dig, känns fantastiskt! tack för att du kommenterade idag!