onsdag 1 juli 2009

Regn, ljuva regn, jag har saknat dig

Det är inte ofta man får höra mig säga så, men så är man inte gravid jämt och ständigt heller. Som tur är. Även om det är härligt på många sätt.

Har kunnat sova inatt. Ljuvligt. Svalkan är så välkommen. Pappa och J har åkt till lägenheten och fortsatt. Anledningen till att vi inte flyttat in är att de passar på att renovera klart det som går. Vilket är kök, garderober, klädkammare och hall. Just kök kommer inte bli klart innan helgen då IKEA flyttade fram lev-datum från 30de till 2a och pappa ska på bröllop i helgen. Men nästa vecka. Därför bor vi fortfarande på 'hotellet' hos världens snällaste Pappa och hans lika snälla fru (och även min faster från USA) som lånat ut sitt sovrum (med 180 säng!) till oss och själva sover i en 120 säng. (Jag vet att du smygläser under trista möten på jobbet, B, så jag passar på att även här tacka dig tusen miljarders för allt...)

MEN snart! Kan vi flytta in. Jag LÄNGTAR så! Jag längtar efter att få vakna i vår nya säng med lilla Parvel mellan oss... Tänk att h*n kommer snart. Jag undrar när...

1 kommentar:

Linda sa...

Det måste vara dags snart eller hur? Hoppas allt är bra med dig:)