fredag 3 juli 2009

Hem

Nu ska vi hem. Om ca en timme kommer J och vi ska packa ihop allt härifrån och åka hem till vår lägenhet. Vårt hem. På riktigt. Vi ska sova där, bo där, vänta på Parvel där.

Det känns härligt och lite nervöst! Det kommer vara lite stök och bök innan vi får ordning, men så är det. Internet vet jag inte när vi får igång, eftersom vi har en miljard lådor att gå igenom. Så nu vet jag faktiskt inte när jag kommer skriva igen. Kanske ikväll, imorgon eller om ett par dagar!?

ps. MVC sa att det nog inte var någon fara, att magmunnen försvagas när man är gravid och illamåendet förmodligen berodde på att jag åt för stora portioner (matsäcken är ju mindre nu) och gick och la mig efteråt. Jag ska äta ofta och lite och hålla mig upprätt ett par timmar efteråt. Det är inte lätt kan jag säga. Jag vill ligga på sidan hela tiden, allt annat är obekvämt. Men, men, nu kan det inte vara många dagar kvar innan lilla skrutten kommer. Det är bara att stå ut.

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Åh vad synd att du inte har internet nu när det är så spännande att vänta på parvel. Hoppas att allt går bra i alla fall och det är kul att ni kan flytta in nu.
Lycka till med förlossningen!

Linda sa...

Vill också önska lycka till när det blir dags. Vad skönt att ni snart landar i er nya lya.
Hoppas vi snart får veta ...håller tummar & tår att det blir snart ni får träffa lilla Parvel.
Kram Linda:-)