onsdag 4 november 2009

Tema: sommarklänningar



Jag fortsätter bära sommarklänningar och styla dem lite höstigt. Igår (stod idag först, men det här var ju gårdagens klädsel!) fick min Indiska klänning sällskap av Lindex koftan och Skopunkten stövlar. Utomhus var det inte snorkallt så jag tog fuskskinnjackan från HM. Den blommiga sjalen är oxå därifrån och den ljusblå är från Ohlssons tyger. Väskan är från Monki. Snart kommer Susanne och tills dess måste jag städa och koka lite kaffe. Men lite senare kommer en krönika som på sätt och vis hör i hop med kaffet.


3 kommentarer:

Charlotta sa...

Så fin du är! Nu blev jag riktigt inspirerad:-) Ska rota fram mina sommarklänningar ur garderoben!

Sophie sa...

va roligt! gör det! sommar och sol i sinnet du vet :)

Frida sa...

Du menar alltså att dina fabulösa stövlar kommer från Skopunkten? Halleluja =)