måndag 9 november 2009

Nya vagnen




Jag har köpt mig en ny vagn. Eller ny och ny. Jag har gått från en 70tals vagn till en 80tals vagn. Jag köpte den av en god vän till mig och när jag skulle komma och hämta den sa hon; vill du ha sittdelen oxå? Jag höll på att hoppa ur brallorna av glädje! Så nu har vi 80talets motsvarighet till combivagnen hemma. Mycket snygg. Tyvärr var suffletten nerfälld när jag tog kortet så ett bättre kort på vagnen lägger jag upp en annan dag.

Min BBD Annika och jag promenerade en bra bit fram och tillbaka längs Årstaviken och pratade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt. Nu har Elsie äntligen somnat om, hon var så himla trött, och kommer väl förhoppningsvis sova en timme eller så. Skulle själv behöva sova en timme, men jag kan inte att sova på eftermiddagen. Konstigt. Jag får väl hitta på nåt annat. Inte så svårt. Har 18 tusen projekt på gång just nu.


Inga kommentarer: