måndag 9 november 2009

My BBD

Idag ska jag träffa en bloggläsare, Annika, på en BlindBarnvagnsDate. Det ska bli spännande! Jag har dessutom fått sova ovanligt gott inatt då Elsie valde att sova som förut (dvs bara vakna en gång runt 02.30 för att sen sova tills hon vaknade för dagen klockan 06.30). Dessutom fortsatte min finaste Johan och jag med den rättvisa rutinen att han har hand om henne varannan morgon innan han går till jobbet vilket innebär att jag fick ligga och dra mig till strax före 8 idag! HURRA!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

tack, tack det var en trevlig promenad om än redigt novembergrå.
Bebisen fick leka lite på vardagsrumsgolvet när vi kom hem när jag fixade lite i köket. Efter en stund började han gråta och jag gick för att ta upp honom, men han var borta! han hade ålat sig in under soffan och låg där under bland dammråttorna och grät. Så nu måste jag ta mig i kragen och ta tag i det där med att dammsuga och det vill jag ju inte...

/annika

Sophie sa...

haha va komiskt, man får se upp när det kan krypa misstänker jag :)