fredag 6 november 2009

Årets mama - inte jag (denna gång)

Jo, jag anmälde mig. Men icke. De förstår uppenbarligen inte min storhet. Gick igenom de 5 nominerade och hittade min favorit på slutet; mina bestyr.

bild från bloggen

Skön tjej, sköna bilder och trevlig feeling. Många av finalisterna skrev med mycket humor och var mer eller mindre textbaserade. Jag gillar jag ju mycket bilder och lite längre matiga texter i kompott (lite som om en bilder bok skulle para sig med en tung tegelstensroman). Mina bestyr kommer jag besöka igen.


3 kommentarer:

sessy sa...

hejhej, jag tänkte bara meddela att jag länkar till dig i listan på min blogg, eftersom jag tycker den är bra, helt enkelt :) (hoppas det är okej)

kajsa sa...

I min värld är du utan tvekan årets mama. No doubt about that.

Teres sa...

Men så fint, tack för att du lyste upp min gråa söndag. tack tack tack.