tisdag 18 oktober 2011

En vanlig Gi-dag

Frukost


Lunch


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Joanna sa...

det ser himla gott ut.
själv har jag drabbats av den där totala matolusten som jag förra gången jag var gravid bara hörde talas om.

det betyder inte att jag inte äter, det betyder bara att jag äter skräp.
typ billys och gröt, är det mat att ge en tvååring va?
och en gravid för den delen.

din mat ser väldigt smarrig ut, jag borde orka göra sånt någon dag.
särskilt som den DESSUTOM är nyttigare, OCH godare, än mina billys.

Sophie sa...

det är himla gott. och innehåller massor av ost!
frukosten är lite meckig, eftersom jag måste steka både ägg och bacon, men lunchen är enklaste: mozzarella och tomater med balsamvinäger, salt och peppar.
men är man inte sugen, så spelar det ingen roll. man får trycka i sig det man får i sig. end of story.