onsdag 19 oktober 2011

Copycats?

Okej, det här är lite weird tycker jag.

Jag har inte läst Cecilia Blankens blogg på ca en månad och fick därför morgonkaffet i strupen när jag läste detta inlägg om hennes kompis. Varför?
Jo. Bebisen heter Bibbi. Och storasyster heter Elsie. Eeee... det heter ju MINA BARN! Ja, nu heter Helge inte Bibbi på riktigt, men ända sen han låg i magen har E kallat honom 'Bibi' och kallar honom fortfarande det, ja, det gör vi alla. (Jag vet inte om jag berättat om det på bloggen, jag kände länge att det var en privat grej som jag inte ville dela med mig till alla.)

Eftersom de fått sina barn efter oss får jag dra slutsatsen att de stalkar oss. Vill vara oss. Så besvikna de måste blivit när deras Bibi blev en tjej istället för en pojke som vi fick. (OBS OBS OBS IRONI OCH SKÄMT)

Dåliga skämt åsido. Är det inte lite konstigt sammanträffande?

Inga kommentarer: