onsdag 26 augusti 2009

wow. I love russinnet.se

Åh. Har hittat till russinnet.se och blitt kär. Så mycket fina saker! De här sakerna åker direkt upp på min önskelista. November (=födelsedag) är inte så långt borta :)

Mysigt bäddset!

Barnfiltar (man kan inte ha för många)!

...mera bäddset, både för barn och vuxna...
... ännu mera bäddset; barnsäng (återvunnet tyg)

Krokar!
Fin!

Mormors plädar är så underbara.
Här finns flera stycken i olika färger.
Jag vill ha alla. Typ.

Men hallå. Hur söt får man bli?

Mera. Ge mig mera mormors plädar!
Eller en kudde i 'mormorpläd'-tyg :)

1 kommentar:

Anonymous sa...

Åh nej! (utbrister plånboken) har russinet en webbutik?
Känner bara till butiken i Sumpan där jag handlade när jag jobbade i närheten.
Där har mycket fint (å dyrt) fått följa med hem. Bl a det gröna molnbädsettet.

Livsfarligt det här.