torsdag 13 augusti 2009

Mother-styrka och tålamod!



Iförrgår klippte jag mig, men idag ser jag så trött ut att ni inte får se hela mitt ansikte. Men så himla skönt att bli av med håret. Jag älskar att vara så här korthårig! Samma dag som jag klippte mig träffade jag min moster som gav Elsie en söt sköldpadda och mig ett underbart halsband. Den uppmärksamme läsaren vet att jag nästan varje dag bär ett halsband med två såna ringar; 'power' och 'patience' som jag fick för 7 år sen av en då väldigt nära vän. Sen har jag sent om sider insett storheten med blixtlås nertill på tajts. Punkigt lixom. Speciellt till en flickig klänning som den jag bär idag. I like.

Så det var tre inlägg på en gång. Nu måste jag ägna mig åt dottern min (eller snarare, hinna med massa hemmafrusarbete innan hon vaknar) .


3 kommentarer:

pernilla sa...

Jag är också lite sen när det gäller blixtlåsen, men det är ju snyggt! Vart hittade du dina?

Sophie sa...

På härliga HM :)

kajsa sa...

Fina du! Och jaaaaaa, nu har vi skaffat oss det där bredbandet. jg tvingade Grisen att ringa till Com hem och de kunde lösa det via telefon så ikväll hämtade vi ut det. wiiiii
Snart kan ni komma och hälsa på också för vi är ganska snart färdiga med allt!