onsdag 19 augusti 2009

Presenter och besök

Idag fick vi paket med posten, fina Anneli och hennes Paul har skickat presenter ända från Nottingham! Elsie fick det här superfina skorna (JAG ÄLSKAR DEM! Görs de i min storlek?) och jag fick massa härliga masker och bad/dusch cremer (som jag ÄLSKAR). Det är så fint när en vän verkligen känner en :) Jag och Johan fick ett paket tillsammans oxå, men det har jag inte öppnat eftersom Johan är i Norge.


Sen kom mormor som längtat så mycket efter Elsie (hon har inte träffat henne sen hon var 2 veckor och då de drog ner till Skåne strax därefter) att hon kom förbi oss direkt från Skåne, innan hon åkte hem till sig! Elsie mår bra hos mormor, även om hon på denna bild ser lite skeptisk ut...


Efter att mormor gått somnade Elsie i sin säng och jag på soffan, men det vart upp och hoppa för oss båda en stund senare (jag väckte henne förstås inte, hon vaknade av sig själv) då min gode vän Petter kom för att träffa Elsie. Det är inte så ofta killar är så naturliga och bra med små bebisar som Petter är. Jag vart riktigt impad. Och se så söta de är!


Nu har hon ätit och somnat och jag ska lägga mig i soffan och läsa nya Elle och Damernas.
F*ck va mysigt.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Oj vad hon är söt och fin eran elsie! hon ser lite skeptisk ut för kameran tycker jag:)

Mia

Joanna sa...

vilka fantastiska ögon elsie har!

och hon ser så mkt äldre ut än torsten.
det är lustigt hur stor skillnad minsta lilla dag gör när de är så här små.