torsdag 22 november 2007

Idag hällde jag vatten över halva mitt tagentbord. Det var inte så smart.

Men snart är det fredag och det betyder att det ännu snartare är lördag och då ska 50 personer komma och kalas med mig inför min stundade 30 års dag. Tänk att så många vill komma och fira mig. Ja, en del kommer väl för maten och vinet. Men ett par stycken för min skull kanske. Har fixat spellista på Itunes, äntligen gjort klart den femtielfte versionen av bordsplaceringen, har koll på all mat som ska lagas (som jag delegerat ut på diverse familjemedlemmar mm), skrivit egen inköpslista (ska handla på fredag när lönen sitter på kontot) mm. Det som är kvar nu är att hitta någon som kan mangla mina dukar. Måste ringa en kemtvätt och kolla. Nu. Hej då.

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Grattis i förskott och hoppas festen blir lyckad :)

Sassy sa...

En gång hällde en kompis öl över halva mitt tangentbord, det var inte smart. Spaceknappen var sig inte lik i flera månader efter det. Antingen spacade man inte alls eller så flytades man fram flera meter...