måndag 5 november 2007

En dag

Idag var jag så trött att jag inte visste om jag överhuvudtaget hade sovit under natten. Hade jag varit uppe och städat toaletten eller spelat tvspel hela natten utan att jag mindes?
Jag var osäker. Var det bara Måndagångesten?

J och jag försökte bota ångesten med att träna. Att byta om och gå dit kändes förj*vligt. Ingen av oss gillar att träna. Men efteråt, när vi satt och åt middag och insåg hur mycket godare det var att äta efter att vi tränat, insåg vi att träning är som en bakvänd fylla. Man har ångesten innan. Den där underbara känslan av berusning får man först EFTER att man haft ångsten. Det är därför folk hellre dricker än tränar. Eller. Inte folk, Jag :)

Klänning: HM
Kofta: Lindex
Skor: Beyond Retro
Halsband: HM

3 kommentarer:

miri sa...

fina bilden ju! :)

alma sa...

tack :)

Anonymous sa...

Underbart fina färger!