onsdag 28 november 2007

En turkiskpepparglass senare

Det var lunchen det. Pasta och köttbullar och en glass, inte så bra för hälsan men väl för välbefinnandet!
Skulle ju ha gått på Veckorevyns klädbytarkväll ikväll, men nu har den här jobbfesten kommit emellan, hoppas jag prioriterar rätt när jag väljer jobbgrejen. Karriärsmässigt. Låter väl dramatiskt men alla väl känns mer komplicerade nuförtiden, intill minst lilla grej. Borde verkligen skärpa mig och vara glad för det lilla i livet, som min käraste, min familj, vår lägenhet, mina fina vänner och alla härliga presenter jag fått. Varför ska jag jämt klaga på något? Faskien om jag bara kunde ta och vara glad för ett tag? Vad är det för fel på mig?

Byxor: Hoss
Linne och skjorta: HM
Skor: Beyond Retro (fick 500*2 i presentkort där i födelsedagspresent!)

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Urs.

Anonymous sa...

Byxan var ju alldeles fantastiskt snyggt!

/Jennyk

alma sa...

jennyk: tackar tackar!