söndag 25 november 2007

Glitter

I lördags var det stort kalas för min födelsedag på måndag. Äntligen fick jag anledning att använda min favoritklännig (haft den på två bröllop sen jag köpte den sommaren 2005). Till den hade jag brösttejp i blomform, glassiga skor från Indiska, fejkjuveler från Glitter, stickad bolero och lösögonfransar och skålade det frisk med drygt 50 vackra, uppklädda, glada och kära vänner och familjemedlemmar. Det var tal, lekar, trollerikonster, skratt och flams, massor av fotografering, dans, mat och prat. Det blir så litet i ord, när man ska beskriva något stort. Enklast att säga är att det var en underbar kväll. Och kanske lite magisk.

2 kommentarer:

miri sa...

så fin du var! hur vacker som helst :)
och GRATTIS på födelsedagen! hoppas magin stannar för resten av livet!
hipp hipp hurra!!! :D

alma sa...

miri: tack snälla du! jag kände mig vacker :)