fredag 27 maj 2011

Firefox har gått banans!

Jag kan inte använda mitt firefox längre. Jag slängde det gamla och laddade ner en ny men har samma problem. På alla blogspot-bloggar som har reaktionsknappar ser det ut så här på varje inlägg (se längst ner i högra hörnet);
Och vid 'lösenords rutan' sätter sig markören vilket gör att den hoppar igenom ALLA inläggen på hela bloggen innan den stannar på sista inläggets lösenordsruta. MYCKET IRRITERANDE!

Någon som varit med om detta eller upplever samma sak? Det blir inte så här på Safari (men jag vill inte ha Safari för det är inte lika bra).

Hur får man bort det????? (har googlat, får ingen hjälp...)

UPPDATERING: Fixat tack vare Jenny :)

5 kommentarer:

caroline sa...

testat chrome?

Jenny sa...

Jag hade så häromdagen och skrev ett surt inlägg via mobilen (som jag sen tog bort). Fick gå in i firefox och rensa all historik och all cache och allt annat som sparas. Sen funkade det!

Jenny sa...

Verktyg > Rensa ut tidigare historik

Hoppas det funkar för dig också :)

Sophie sa...

caroline: vill gärna ja firefox :)
jenny: DU ÄR EN STJÄRNA! Det funkade! Tack!

frida (också en södermamma) sa...

höll på att bli galen på firefox efter senaste uppdateringen. laddade ned google chrome istället. mkt bättre.