onsdag 7 januari 2009

Säkra för det osäkra






Årets första fotosession på toan!
MammaJeans: Target i USA
T-shirt: Forever 21 i USA
Väst: HM
Skarf + brosch: Andra hands fynd
Skor: Skopunkten
Armbandet är en av de få julklappar jag fick i år. Partymannen köpte det på Forever21 i USA. Vi hoppade hela julklappsbiten (superskönt) men när vi kom hem hade Pappa och hans fru köpt lite julklappar åt mig och min bror och våra respektive i form av en varsin 'Smartbox'. Vi flickor fick ett massagebehandling el dyl på valfritt spa och pojkarna (enligt rådande könroller) fick ett äventyr av deras val. Mycket rolig present! Sen fick vi varsin reflexväst i neongult. Vet inte riktigt hur pappa tänkte där, hahaha. Safety first?
Första jobbdagen känns ovanligt bra. Tyvärr fick jag veta att två av mina favoritkollegor måste sluta nu sista januari. Satans jävla lågkonjuktur... Nu hoppas jag bara att jag får vara kvar, iaf tills jag ska gå på mammaledighet.............

4 kommentarer:

Beth sa...

Supersnyggt armband!

Ida sa...

Fin liten mage du har där :)

memilla sa...

Fin mage :) Smartbox är en jättebra present! Var bara försiktig med massage när du är gravid! Alla har säkert olika meningar ang det men när jag gick min utbildning fick vi lära oss att inte ta ge gravida massage.

Sophie sa...

tack,
tack,
och tack för rådet. jag kommer dock vänta med massagen tills efter bebisen kommer. har oxå hört det där. fast jag trodde det fanns gravisitetsanpassade massager?