fredag 30 januari 2009

Puta bak, puta fram


Min vän som är 2 månader före mig i sin 4de graviditet fick en skön kommentar av sin 6 åriga son (min gudson) häromdagen. När hon klev ur badet sa han; "Mamma, din rumpa är lika stor som din mage". Och lite så är det väl det blir. Det putar åt alla håll. Jag hade visseligen en fin liten putrumpa redan innan, men den ska bli spännande att följa även dennes resa.
.
Klänning: AA (varning! dålig kvalitet, början redan noppra!)
Väst & skärp: HM
Sjal: minns jag inte nu... hm? indiska?
Skor: Converse

5 kommentarer:

kajsa sa...

Vet du? Jag längtar supermycket efter att träffa dig, och magen, snart! Är på väg nedåt till Stockholm om någon vecka nu. Ses så? Du jag och Helena kanske? Lunch/middag/brunch eller nått sånt? Kraaaaaam

Mill sa...

Åh, vad mysigt! Njut av magen. Jag saknar min redan även om det så klart är ännu bättre att ha den på utsidan så att säga.

Joanna sa...

väldigt fint med den västen till den klänningen och magen.

Gurli sa...

Han sa faktisk att rumpan NÄSTAN var lika stor som magen ;)Härligt put du börjar få nu vännen.

egoflow sa...

Du det där var ingen dålig kombo! Vare sig med kläder eller mage/rumpa!!