torsdag 8 januari 2009

Hallen var inte så bra


Nej.
Min mobil + hallens dåliga ljus var ingen hit för fotografering. Men nu är det det som bjuds, så det är det eller inget. Jag tar det. Idag gömde jag min mage i sköna rutiga toppen från HM och mammajeans från samma ställe. Sjalen och stövlarna är andra hand. Fast va fan. Man ser dem knappt. Håret är uppsatt idag igen, men imorron ska jag klippa nacken så då kommer jag kunna ha utsläppt igen! Hurra! (Hoppas det blir bra. Ska gå till en annan, billigare, tjej denna gång.) Annars var det en ganska trevlig dag som avslutades hos min klippare där vi i tre timmar försökte få ner min färdiga film på ett HDV-band utan resultat. Efter att ha ringt tre (!) av mina kollegor som jobbar med klippning (vi gör mycket event/reklam/företagsfilm m.m på jobbet) fick vi tills sist rådet att ge upp. Med förhoppningen att de ska kunna hjälpa mig imorron, då de har mycket mer utrustning på kontoret än vad Nico har. Även om Nico är sjukt proffigt och galet duktig klippare. Jag har honom att tacka för att min film ens blev klar, men framför att för att den blev så pass bra som den blev! Helt sjukt att se den nu. Han har gjort ett grymt bra jobb. Nog om det (jag kan skriva om detta i timmar). Får hoppas att pojkarna på jobbet kan hjälpa mig imorgon.

Känner mig så fantatiskt glad just nu. Jag mår inte illa, jag är inte trött. Jag känner mig inspirerad och peppad. Jag ska bli en stark och lycklig mamma. För fröets skull. Men mest för mig själv.

1 kommentar:

Josefine sa...

Ja! Kul med filmen!