söndag 25 januari 2009

Beyond vår budget


Idag har vi varit på lägenhetsvisningar. Jag, partymannen och en miljon andra par (många på smällen). Lågkonjuktur? Märktes inte idag kan jag meddela. Det var vidrigt. Och dåligt eller för dyrt. Urk. Fantasin ligger och vilar så idag har jag tajts och kofta från HM och Ellos.se klänning till mina Beyond Retro boots. Åh. Beyond Retro. Synd att personalen tror att de är guds gåva till modevärlden och jag är för (bebismage-)tjock för de kläder jag vill köpa.

1 kommentar:

kajsa sa...

Vi letar lägenhet också. Fast för att hyra när vi ska flytta till Sthlm i höst. det är skitsvårt. och skitjobbigt. Och känns ganska hopplöst. men det ska gå!
Så hör du någon som ska hyra ut en lägenhet i hufvudstaden och ni inte ska haffa den. Hojta jättegärna då! Kramis på bebismage (och dig såklart. och partymannen. och katterna!)