tisdag 17 juni 2008

Snuvad


Jag fick inte gå på en endaste liten förhandstitt, ingen flådig premiär. Och dessutom missar jag den svenska preimären eftersom jag åker till England imorgon... Så jag kommer får vänta 100miljoner år på att se filmen... ORÄTTVIST!
(Tanke: Om jag varit en stor blogg med massa läsare, hade jag fått en inbjudan då? Är det för att jag inte skriver om sommarens hetaste trender? För att jag inte bär samma kläder som alla andra, dvs alla trenderna som gäller NU? (Leder mig osökt in på nästa !) Varför är modet så enkelspårigt? Varför ska alla ha samma outfits på sig? Varför är det så få som vågar? Jo, nu spårade jag iväg helt...)

3 kommentarer:

memilla sa...

Håller fullständigt med dig!!!
Våga personlighet och våga vara dig själv!!!
Tack för en mysig blogg!

Sophie sa...

memilla: tack gulliga du! KRAM

Nostalchic sa...

Jag håller oxå med dig. Det är det jag gillar med din blogg, den är unik och du har egen stil. Personlighet vinner varje dag i veckan i min bok! Fortsätt såhär!