måndag 2 juni 2008

En förvandling

Det var någon som inte tyckte att det verkade vara så jobbigt att hänga tyger och pilla med krimskrams. Jag kanske inte var så tydlig med vad jag gjort. Med några bilder ska jag försöka illustrera och kanske förklara...

Korridoren innan förvandlingen. 'Bara' vajrar och tyger hela dryga 50 meter ner...

Mattor läggs ut (konstgräs)...

Och sen kom plast/tyg blommor, blomblad och pannåer med våra jobb... och gäster!

Entren med bara tyg och 2 flamigos som står och tar igen sig.

En stund senare...

Dammen och krukorna (alla blommor är fejk) har jag gjort.
Är rätt stolt :)

Plus att vi hängde fjärilar i taket hela vägen ner och sätte fast massor i tyget längs med korridoren. Och mycket mer som det inte finns bilder på... Det var sååå kul! Jag vill jobba med sånt här!

3 kommentarer:

Joanna sa...

helt underbart är det!
mkt tjusigt.

Sophie sa...

tack! :)

Sophie sa...

tack! :)